Aangekomen in Bukit lawang! - Reisverslag uit Bohorok, Indonesië van Jasper en Anne Finders - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bukit lawang! - Reisverslag uit Bohorok, Indonesië van Jasper en Anne Finders - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bukit lawang!

Blijf op de hoogte en volg Jasper en Anne

03 September 2015 | Indonesië, Bohorok

Yes, we zijn in Bukit Lawang! We zijn van tevoren door velen bang gemaakt m.b.t. tot het direct doorreizen vanuit Medan naar hier, maar we hebben er geen spijt van! We verblijven in Rain forest guesthouse. Nella (dochter van de eigenaresse) heeft onze vervoer geregeld en we zijn warm onthaalt. Morgen een dagje relaxen en de dag erna zijn we van plan een jungletour te gaan doen! Genieten!!

• 03 September 2015 - 18:42

Marieke:

Ja voor jullie natuurlijk een telor -tje (haha) veel plezier in de Jungle !

• 03 September 2015 - 18:43

Annemarie:

Jeeh, leuk! Veel plezier!

• 03 September 2015 - 19:23

Marieke:

zie geen foto en de vlag van india?

• 03 September 2015 - 20:33

Anne-Marie:

Jasper:denk aan de foto's van jullie voeten als bewijs hè ;-)

• 03 September 2015 - 23:48

Marjolein:

Whiehoo! Goed bezig lieve A&J.. X

• 04 September 2015 - 08:52

Suzanne:

Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen! En dat de taxirit ook goed geregeld was ;)

• 04 September 2015 - 09:58

Jasper En Anne:

Haha een telor-tje, dat was een doordenkertje! Maar het was inderdaad een eitje om hier te komen. Onze bestemming weergeven ging iedere keer mis. We zijn echter gewoon in Indonesie, niet in India.

Thnx voor de reminder Anne-Marie. We hadden er anders niet aan gedacht om een foto van onze voeten te maken.